Blogger Templates

Wednesday 23 May 2012

the power of "water"

Cubalah kau mengerti
Perasaan hatiku
Ku cinta kamu
Hanya itu aku tahu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku



Aku akan selalu
Menjaga dan mencintaimu
Aku janji padamu
Takkan menduakanmu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Aku janji padamu
Akan mencintaimu

Takkan menduakanmu



P/S : dah habes layan lgu kan..jom dgr ape kaitan lagu ni ngan aku (T_T)

salam baby blog!!muahhaa..lame sudah x update kt sini..mesti baby blog rindu dak comey ni kan..hurm, actually nk cite something kat sini..sedikit luahan perasaan gue yuuu..tentang si dia..let me name as 'tett" (sementara waktu je tau smentara pkir nama pena dia )

patut lah beberapa hari ni rasa somthing wrong somewhere..rupa2 nya..gunung merapi yang dah lama mendidih terluah hari ni..haha.well, my mistake actually..sape suruh ko gatal sgt wat mende camtu..konpem2 la ada y terasa sakit (baru sedar betapa pentingnya menjaga hati orang yang tersayang ). takot sangat perkara sebegini terjadi..padan muka ko dak comey kene marah ngan tett..haha( terima seadanya  walaupun terasa sakit)

aku memg xpndai nk pujuk orang..kesian la sapa hubby gue nati..but, i'll try to learn later bila da kwen yek!! *gatai noooorr * 

akan tetapi..jeng2x!!kuasa air mata pompuan..haha..for the 1st tyme aku lemah dgn diri sendiri..xdpt nk tahan perasaan bersalah..manik2 mutiara gugur di mata *malu wooo * 
xpernah2 nanges dpn orang camtuh..huhu..siap teresak2 lagi..mujur la x face to face!!haha..lame la jugak aku nanges tadi..stat dari jam 5.00-5.17 p.m (17 minit tuh) 

xpasal2 trun kedai asas pakai spek pink!!comeyyy yuuu!!ahahaha..
apapon..bersyukur perkara da setel..alhamdulillah..thank to tett sebab maafkan diri ini. maaf sekiranya diri ini terlalu banyak kelemahan dan ketidaksempurnaan. always wish the best for u =)

No comments: